Welkom bij Galakoor!

Galakoor is een queer koor met klassiek repertoire. Naast dat we graag samen zingen, willen we ruimte bieden aan vriendschap tussen lhbti+’ers. Repetities zijn elke dinsdagavond van 20 tot 22 uur in de Pijp in Amsterdam (Tweede van der Helststraat 1-3) onder leiding van André Cruz.

Give Thanks

Workshop Pride 2022: finding your queer voice

Galakoor bestaat tien jaar en we hebben veel om dankbaar voor te zijn. Vanaf januari 2024 werken we aan een programma met als titel: Give thanks! We zingen werken van Lauridsen, Whitacre, Runestad en Oh, Give Thanks van Purcell. In juni te beluisteren voor publiek.

Ben je geïnteresseerd om lid te worden van het koor? Voel je welkom om een aantal keer mee te komen zingen! Je kunt je aanmelden via secretariaat@galakoor.nl. Of kijk eerst op Lid worden voor meer informatie.